Oliko Brexit alkusoitto EU:n tuholle? Pelastaako Kiina Suomen talouden? Mikä pitää Wärtsilän Suomessa? Miten kasvuyritys saadaan maailman markkinoille? Mitä tapahtuu Iranissa ja Turkissa? Kuinka paljon sujuvilla kauppaprosesseilla voi säästää? Suomen 2. Kansainvälisen kaupan päivä tarjoaa kiinnostavia caseja sekä asiantuntijoille että johtajille.

Aamupäivä on suunnattu yritysten keskijohdolle ja asiantuntijoille: ohjelmassa on kansainvälisen kaupan prosessien ja riskien hallintaa, asiaa sopimus- ja toimitusehdoista ja kaupan rahoituksesta, sekä kiinnostavia markkina-analyysejä mm. Finnveran, Nokian, OP-Ryhmän, Konecranesin ja DB Schenkerin asiantuntijoiden johdolla.

Iltapäivän kohderyhmänä on erityisesti yritysjohtajat; ohjelmassa keskitytään kasvun ja kansainvälistymisen hallintaan oikealla liiketoimintastrategialla ja markkinapanostuksilla. Omia kokemuksiaan jakavat mm. Metsä Groupin pääjohtaja Kari Jordan, OP-ryhmän pääjohtaja Reijo Karhinen, Wärtsilän konsernijohtaja Jaakko Eskola, Fiskarsin toimitusjohtaja Kari Kauniskangas, yritysviestinnän pioneeri Anne Korkiakoski, EU-komission kabinettipäällikkö Juho Romakkaniemi, alivaltiosihteeri Matti Anttonen ja kansliapäällikkö Jari Gustafsson.

Voit osallistua joko aamu- tai iltapäivään tai molempiin kokonaisuuksiin.
Kansainvälisen kaupan päivän ohjelma

Aika: torstai 24.11.2016 klo 9.00 — 17.00