Suomi-Asean kauppayhdistys – Finland-Asean Trade Association

karttaSuomi–Asean Kauppayhdistys poikkeaa useista muista kauppayhdistyksistä siinä, että se yhden maan sijaan kattaa monia Kaakkois-Aasian maita, joista kukin jo sinällään on mielenkiintoinen markkina-alue ja houkutteleva businesskumppani.

Filippiinit, Malesia, Indonesia, Singapore, Thaimaa, Vietnam sekä pienemmät ASEAN -maat ovat myös kulttuuri- ja luonnonvaroiltaan sekä –olosuhteiltaan varsin mielenkiintoinen sekoitus, joten kauppayhdistys tarjoaa toiminnallaan ikkunan monipuoliseen toimintaympäristöön. Pyrimmekin toiminnassamme siihen, että jäsenille tarjoutuisi mahdollisuus pitää yllä tietouttaan sekä koko talousalueesta että kulloinkin aktuellista tai muuten kiinnostavasta kohdemaasta.

Järjestämme vuosittain 3 – 4 lounas- tai esitelmätilaisuutta, joissa puhujina toimivat niin alueelta saapuneet asiantuntijat kuin myös täällä Suomessa toimivat yritykset sekä ulkomaankaupan ja politiikan asiantuntijat.

Toivotan kaikki nykyiset ja uudet Kaakkois–Aasiasta kiinnostuneet jäsenemme seuraamaan kauppayhdistyksen toimintaa ja luomaan kontakteja näiden nettisivujen välityksellä. Jäsenmaksu vuonna 2017: pk-yritykset 100,- euroa, suuret yritykset 200,- euroa ja henkilöjäsenet 30,- euroa.

Nicholas Oksanen
Suomi–Asean Kauppayhdistyksen hallituksen puheenjohtaja