Suomalais-Turkkilainen kauppayhdistys ry – Finnish-Turkish Trade Association

Suomalais-Turkkilainen Kauppayhdistys edistää Suomen Turkin välistä kauppaa, investointeja, taloudellista yhteistyötä ja matkailua.

Kauppayhdistyksen jäsenyys on avoin kaikille maiden välisestä kaupasta kiinnostuneille yrityksille, organisaatioille ja yksityishenkilöille.

Kauppayhdistys järjestää jäsentilaisuuksia, joiden tarkoituksena on antaa jäsenille ajankohtaista tietoa Suomen ja Turkin taloudesta ja maiden välisestä kaupasta. Puhujiksi tilaisuuksiin kutsutaan edustajia Turkin-kauppaa tuntevista yrityksistä, Suomen ja Turkin suurlähetystöistä, Finprosta, eri ministeriöistä sekä Suomessa vierailevia Turkin talouselämän edustajia.

Kauppayhdistys tiedottaa jäsenilleen ajankohtaisista Turkin talouselämään ja ulkomaankauppaan liittyvistä tapahtumista, artikkeleista ja julkaisuista, messuista yms.

Yhdistys saa tulonsa jäsenmaksuista. Jäsenmaksu yrityksille vuonna 2016 on 190,- euroa ja henkilöjäsenmaksu 35,- euroa. Jäseneksi liittyminen tapahtuu helposti näiden kotisivujen kautta.

TERVETULOA MUKAAN SUOMALAIS-TURKKILAISEN KAUPPAYHDISTYKSEN TOIMINTAAN!