Unplash_kahvi

Aamukahvit Afrikasta on Keskuskauppakamarin Afrikka-verkoston ja Business Finlandin yhdessä järjestämä webinaarisarja, jonka tarkoituksena on tuoda Afrikka ja sen tarjoamat liiketoimintamahdollisuudet entistä tutuimmiksi ja läheisemmiksi suomalaisille yrityksille. Aamukahvilla tavataan mielenkiintoisia ihmisiä ja kuullaan yllättäviä asioita Afrikasta.

Business Finlandin Esa Rantanen Nairobista, Itä-Afrikasta ja Olu Raheem Lagosista, Länsi-Afrikasta ja Anne Hatanpää sekä Asta Kouri Keskuskauppakamarin Afrikka-verkostosta ovat mukana järjestämässä webinaareja. Esalla ja Olulla on molemmilla yli kymmenen vuoden kokemus Afrikan markkinoista. Afrikka-verkosto kokoaa suomalaiset yritykset verkottumaan, jakamaan tietoutta ja valloittamaan Afrikkaa.

Ensimmäiset kahvit tarjoiltiin vilkkaan keskustelun kera joulukuussa 2020. Teemana oli  ”Yrittäjänä Afrikassa”. Suomalaiset yritykset tapasivat kaksi suomalaista pitkänlinjan yrittäjää Mari Pennasen ja Arto Tiitisen, jotka molemmat toimivat logistiikka-alalla Afrikassa.

Webinaarisarja jatkuu keväällä 2021: 18.2., 14.4. ja 9.6.

Seuraa tapahtumakalenteriamme! Lähetämme aamukahvikutsun pian.