Suomi-Hong Kong kauppayhdistys on verkostoitumispintasi Etelä-Kiinaan

Suomi-Hong Kong kauppayhdistys toimii aktiivisesti Suomen ja Hong Kongin sekä Etelä-Kiinan välisen kaupan edistämiseksi. Kauppayhdistys on perustettu vuonna 1985. Se on yritysten keskustelu-, verkostoitumis- ja partneroitumisfoorumi sekä aluetta koskevan ajankohtaistiedon välittäjä.  Jäsenemme ovat Hong Kongissa ja Etelä-Kiinassa toimivia ja näistä markkinoista kiinnostuneita yrityksiä sekä yksityisiä henkilöitä.

Hong Kong on Aasian ykkösliiketoimintakaupunkeja.  Yritykselle se on hyvä asemapaikka tehdä kauppaa Manner-Kiinaan ja muihin Aasian maihin: helppo perustaa yritys, matala ja yksinkertainen verotus, erinomaiset lento- ja rahtiyhteydet eri puolille maailmaa, markkinoille tulon tukea saatavilla hongkongilaisilta.

Suomi-Hong Kong kauppayhdistyksellä on läheinen yhteistyösuhde Hong Kong Trade Development Councilin HKTDC kanssa.  HKTDC tukee toimintaamme tarjoamalla monimuotoisia liiketoimintapalveluja jäsenyrityksillemme – oli sitten kyse Hong Kongin messuista, verkostoitumistapahtumista, kontakteista tai markkinatiedosta. Kauppayhdistys on myös maailmanlaajuisen Federation of Hong Kong Business Associations  Worldwide jäsen.

Tervetuloa jäsentapaamisiin ja Etelä-Kiinan liiketoimintamahdollisuuksista ja sijoittumisesta alueelle kertoviin tapahtumiin. Järjestämme teemapohjaisia fact finding matkoja Hong Kongiin ja Etelä-Kiinaan.  Kiinalaisen uuden vuoden juhlinta tuo jäsenemme yhteen vuosittain tammi-helmikuussa.

Vuosittainen jäsenmaksumme on 200 € yritysjäsenille ja 50 € henkilöjäsenille.

Seuraa tapahtumakalenteriamme sekä vuoden 2023 webinaarikalenteriamme!

5 syytä liittyä Suomi-Hong Kong kauppayhdistykseen:

1. Olet mukana verkostossa, jonka jäsenet ovat kansainvälistymisen asiantuntijoita ja jotka käyvät läpi samoja kansainvälistymisen vaiheita kuin yrityksesi.
2. Pääset mukaan kohdemaan asiantuntijaverkostoihin, jotka auttavat yritystäsi uuden markkinan valloituksessa.
3. Saat luotettavaa tietoa kohdemarkkinasta ja business-kulttuurista.
4. Saat valmiit kontaktit yksityisen ja julkisen sektorin päättäjiin ja toimijoihin.
5. Pääset mukaan FinnCham- ja Team Finland-verkostoihin, jotka tukevat suomalaisten yritysten vientiponnisteluja maailmalla.

Voit liittyä jäseneksi käyttämällä liity jäseneksi-painiketta, joka löytyy sivun oikeasta yläkulmasta.