Suomi-Hong Kong kauppayhdistys on verkostoitumispintasi Etelä-Kiinaan

Suomi-Hong Kong kauppayhdistys toimii aktiivisesti Suomen ja Hong Kongin sekä Etelä-Kiinan välisen kaupan edistämiseksi. Kauppayhdistys on perustettu vuonna 1985. Se on yritysten keskustelu-, verkostoitumis- ja partneroitumisfoorumi sekä aluetta koskevan ajankohtaistiedon välittäjä.  Jäsenemme ovat Hong Kongissa ja Etelä-Kiinassa toimivia ja näistä markkinoista kiinnostuneita yrityksiä sekä yksityisiä henkilöitä.

Hong Kong on Aasian ykkösliiketoimintakaupunkeja.  Yritykselle se on hyvä asemapaikka tehdä kauppaa Manner-Kiinaan ja muihin Aasian maihin: helppo perustaa yritys, matala ja yksinkertainen verotus, erinomaiset lento- ja rahtiyhteydet eri puolille maailmaa, markkinoille tulon tukea saatavilla hongkongilaisilta.

Suomi-Hong Kong kauppayhdistyksellä on läheinen yhteistyösuhde Hong Kong Trade Development Councilin HKTDC kanssa.  HKTDC tukee toimintaamme tarjoamalla monimuotoisia liiketoimintapalveluja jäsenyrityksillemme – oli sitten kyse Hong Kongin messuista, verkostoitumistapahtumista, kontakteista tai markkinatiedosta. Kauppayhdistys on myös maailmanlaajuisen Federation of Hong Kong Business Associations  Worldwide jäsen.

Tervetuloa jäsentapaamisiin ja Etelä-Kiinan liiketoimintamahdollisuuksista ja sijoittumisesta alueelle kertoviin tapahtumiin.  Järjestämme teemapohjaisia fact finding matkoja Hong Kongiin ja Etelä-Kiinaan.  Kiinalaisen uuden vuoden juhlinta tuo jäsenemme yhteen vuosittain tammi-helmikuussa.

Vuosittainen jäsenmaksumme on 200 € yritysjäsenille ja 50 € henkilöjäsenille.

Seuraa tapahtumakalenteriamme!

Hongkong