Puheenjohtajan tervehdys

Hyvät  kauppayhdistyksen jäsenet ja kauppayhdistyksen toiminnasta kiinnostuneet

Tervetuloa Suomi-Keskisen Itäeuroopan maiden kauppayhdistyksen sivustolle.

Suomi-Keskisen Itäeuroopan maiden kauppayhdistys (Suomi-KIE-kauppayhdistys) edistää Suomen ja Bulgarian, Kroatian, Slovakian, Tšekin tasavallan, Unkarin ja Puolan välisiä kaupallisia suhteita.

Kauppayhdistyksen puitteissa voidaan järjestää toimintaa, joka koskee tätä laajempaa aluetta (Kaukasia, Keski-Aasia, muu Eurooppa). Yhdistyksen jäseniksi voidaan hyväksyä luonnollisia ja juridisia henkilöitä, jotka ovat kiinnostuneita Suomen ja mainittujen maiden välisestä kaupasta, sekä kannatusjäseniä.

Yhdistys on erinomainen eri toimijoiden verkottumispaikka. Yhdistys järjestää erilaisia tilaisuuksia ajankohtaisista aiheista ja välittää ajankohtaista tietoa toiminta-alueen taloudesta ja liiketoimintamahdollisuuksista. Yritys- ja henkilöjäsenet ja yhteisöjen edustajat, joilla on liikeyhteyksiä tai muuta kiinnostusta alueen  maita kohtaan, ovat tervetulleita yhdistyksen jäseniksi. Yritysten jäsenyys ei ole sidottu tiettyyn henkilöön, vaan kaikki kiinnostuneet samasta yrityksestä voivat osallistua yhdistyksen tilaisuuksiin.

Vuosittainen jäsenmaksumme on 150 € yritysjäsenille ja 25 € henkilöjäsenille.

Tervetuloa verkottumaan!
Pasi Rosenqvist, puheenjohtaja