Suomalais-Eestiläinen Kauppayhdistys ry – lisää kauppaa ja kontakteja

Yhdistyksen tarkoituksena on Suomen ja Viron välisten kauppasuhteiden sekä kulttuurisen ja taloudellisen vuorovaikutuksen lisääminen.
Kauppayhdistys on perustettu vuonna 1990.

Verkotu Viroon

Suomalais-Eestiläinen Kauppayhdistys – SEKY – on verkostoitumisfoorumi suomalaisille ja virolaisille yrityksille. Tarjoamme jäsenillemme uusia kontakteja, tietoa ja mahdollisuuden vaihtaa kokemuksia.

Vuosittainen jäsenmaksumme on 200 € yritysjäsenille ja 50 € henkilöjäsenille. Alennettu yritysjäsenmaksu 100 € ensimmäisenä vuonna.

Yhteistyötä Itämeren molemmin puolin

Suomalais-Eestiläinen Kauppayhdistys tekee yhteistyötä Suomi-Latvia ja Suomi-Liettua kauppayhdistysten, suurlähetystöjen, Keskuskauppakamarin, alueellisten kauppakamarien, Finnish-Estonian Chamber of Commerce Tallinnassa ja Helsingi Eesti Akadeemilise Klubin kanssa.