Suomi-Hong Kong kauppayhdistys ja Suomi-Korea kauppayhdistys kutsuu jäsenistönsä aamukahville ja inspiroitumaan matkustamisesta Finnairin päämajaan:

Aika: Torstai 28.10.2021 klo 9.00 – 10.30
Paikka: Finnair Oyj, Tietotie 9, Vantaa, tai Microsoft Teams

Saapumisohjeet lähetetään ilmoittautuneille lähempänä tilaisuutta.
Teamsilla osallistuville lähetetään linkki tilaisuuteen ilmoittautuneille.

Kansainvälisen liiketoiminnan yksi tärkein kysymys eli liikkuminen ja matkustaminen on nyt ajankohtaisempaa kuin koskaan COVID-19 pandemian jäljiltä, ja vuoden 2022 pian koittaessa. Kauppayhdistysten aktiivinen jäsenyritys Finnair Oyj valmistautuu vuoteen 2022, ja kauppayhdistysten jäsenyrityksillä on nyt loistava tilaisuus päästä kuulemaan kahta asiantuntijaa suoraan lähteestä.

9.00.
Tervetuloa ja aamukahvit

9.10.
Suomi-Hong Kong ja Suomi-Korea kauppayhdistysten tervetulosanat

9.20.
Sami Lahdensuo, Finnairin yhteiskuntasuhdejohtaja, kertoo meille tämänhetkisistä matkustusrajoituksista sekä pandemian vaikutuksesta yleisesti toimialaan lähitulevaisuudessa.

Jonne Lehtioksa, Area Vice President, Asia & Oceania, avaa meille mitä uusia konsepteja Finnairilta on tulossa, näkymiä Aasian matkustuksiin liittyen, erityisesti Hong Kongin ja Etelä-Korean osalta, matkustusrajoitusten lieventyessä pikku hiljaa.

10.20.
Kysymyksiä ja keskustelua