Tervetuloa aamukahvitilaisuuteen

Aika: perjantai 6.11.2015 klo 8.30-10.30
Paikka: WTC Helsinki, Aleksanterinkatu 17, 00100 Helsinki

Yrityksen perustaminen Hongkongiin voi olla varteenotettava vaihtoehto yrityksille, jotka hakevat kansainvälisiä tai kiinalaisia sijoittajia, ja yrityksille, jotka ovat laajentumassa Kiinan tai Aasian markkinoille. Yrityksen perustaminen Hongkongiin ja/tai Kiinaan on strateginen valinta, jota tehtäessä tulee myös ymmärtää alueiden erilaisuus liiketoimintaympäristöinä.
Case Optomed edustaa käytännönläheistä näkökulmaa Aasiaan etabloitumiseen ja pääomahankintaan.

8.30 Rekisteröityminen ja aamukahvi

9.00 Tervetuloa
Tomi Erkkilä, puheenjohtaja, Suomi-Hong Kong kauppayhdistys

9.05 Seppo Kopsala, CEO, Optomed Oy
Optomedilla on noin 7 vuoden kokemus Kiinan ja muun Aasian markkinoista. Optomed kasvaa tällä hetkellä keskimäärin noin 70-100% vuosivauhtia. Tämän vuoden liikevaihto on noin 7meur. Tärkein markkina on Kiina.
Seppo Kopsala kertoo kiinalaisen / hongkongilaisen pääomasijoittajan hankinnasta ja miten heidän avullaan Optomed on tehnyt market entryn Aasiaan ja erityisesti Kiinaan.

9.45 Kysymyksiä & keskustelua

Ilmoittautumiset 3.11. mennessä https://www.lyyti.fi/group/hk06112015 tai puh. 09-4242 6228.
Tilaisuus on maksuton, mutta osallistuminen edellyttää ilmoittautumista etukäteen.

Tervetuloa!
Suomi-Hong Kong kauppayhdistys