”One Belt One Road”- Kiinan uusi Silkkitie

Tervetuloa Suomi-Hong Kong kauppayhdistyksen aamukahvitilaisuuteen kuulemaan mikä OBOR-infrahanke on ja millaisia liiketoimintamahdollisuuksia suomalaisille yrityksille voi avautua

Aika: tiistai 8.3.2016 klo 8.30
Paikka: WTC Helsinki, Aleksanterinkatu 17, 00100 Helsinki

Kiinan tavoitteena on luoda merkittävä logistinen maa- ja merireitti Kiinasta Eurooppaan. Ulkomaalaisille yrityksille OBOR avannee mahdollisuuksia etenkin infrastruktuurin, liikenteen ja logistiikan, informaatio- ja kommunikaatioteknologian, kaupan ja tarjontaketjujen (supply chains), energian ja luonnonvarojen ja maatalouden aloilla.
Team Finland Future Watch on käynnistänyt tutkimushankkeen, jonka tavoitteena on selvittää mitä ohjelma tarkoittaa käytännössä.

8.30 Rekisteröityminen ja aamukahvi

8.45 Tervetuloa
Johanna Heikkinen, varapuheenjohtaja, Suomi-Hong Kong kauppayhdistys

8.50 Sari Arho Havrén, Tekes Asia Pacific, Future Watch Asia
Sari Arho Havrén vetää Team Finland ennakointitoimintaa Aasiassa. Sari on toiminut erilaisissa Itä- ja Kaakkois-Aasiaan liittyvissä tehtävissä Kiinassa, Hongkongissa ja Thaimaassa. Hänellä on kokemusta useista teollisuudenaloista kuten terveydenhuolto, cleantech ja koulutus.

Ilmoittautumiset 4.3. mennessä https://www.lyyti.fi/reg/kiinansilkkitie tai puh. 09-4242 6228.

Tervetuloa mukaan keskustelemaan!
Suomi-Hong Kong kauppayhdistys