Korea-golf 2021 on tänä vuonna yhdistyksen järjestämänä 40. kilpailu. Korea-golf 2021 on siis Juhlakilpailu pitkänä perinteenä.

Kilpailuun osallistuu myös Korean suurlähettiläs CHEON Joonho.

Perinteinen 40. turnee pelataan alustavan suunnitelman mukaan torstaina 10. kesäkuuta klo 9:00 yhteislähtönä Master Golfin Forest-kentällä.

Ilmoittautuminen Olavi Vanniselle tekstiviestinä 040 901 00 00 tai e-mailina olavi ( a ) vanninen.fi. Ilmoita myös tämän hetkinen tasoituksesi ja kotiseurasi.

Ilmoita myös, tarvitsetko pelissä golf-autoa.

Osallistumismaksu on jäsenille 65 € ja ei jäsenille 75 €, golfauto 45 €.

Maksu 01.06. mennessä yhdistyksen golf- tilille Danskebankkiin, FI89 8020 0710 4002 83, viite 4569.

Palkintojenjako suoritetaan pelin jälkeen Master-golfin keltaisessa salissa, koska emme voi olla tietoisia koronan sen hetkisestä tilanteesta Suomessa.

Palkinnot jaetaan entiseen tapaan, jokaiselle loppuun pelanneelle ja lisäksi on joitakin palkintoja hyvästä pelistä. Kilpailu pelataan pistebogina. Scrats-kilpailua ei pelata. Suurin tasoitus voi olla 36 ja siitä slope sen mukaan, miltä teeltä henkilö pelaa.

Kiertopalkinnon saa vuodeksi haltuunsa pelaaja, joka on Suomi-Korea Tasavalta Yhdistyksen jäsen ja on saanut eniten pisteitä.

Mukaan pääsee 50 ensimmäistä ilmoittautunutta. Ylimerkinnässä ratkaisee yhdistyksen jäsenyys ja seuraavaksi maksun ajankohta.

Käy lukemassa yhdistyksen kotisivulta koreayhdistys.net miten liitytään yhdistyksen jäseneksi.

Terveisin
Olavi Vanninen