Korea-golf perjantaina 14.6.2019

Kilpailu pelataan perjantaina 14.6.2019 Master-golfin Master-kentällä yhteislähtönä klo 9:00 alkaen.

Ilmoittautuminen kilpailuun viimeistää perjantaina 07.06. Osallistumismaksun pitää näkyä yhdistyksen tilillä maanantaina 10.06. Jäsenille pelimaksu on 65 euroa ja ei-jäsenille 75 euroa. Masterin pelioikeuden haltijat maksavat samoin.

Pankkitili on FI89 8020 0710 4002 83,

maksaessa käytä viitettä 4569.

Palkinnot jaetaan kilpailun jälkeen, tuloslaskennan valmistuttua klubirakennuksen keltaisessa salissa. Saan viikolla 23 perjantaina lähetettyä infoa lounaasta ja myös ´a la Carte- annoksista ja niiden hinnoista.

Kilpailuun ilmoittautuminen tapahtuu vastaamalla suoraan Olavi Vanniselle seuraavien tietojen kera:

Pelaajan nimi:

Nykyinen tasoitus:

Kotiseura:

Tarvitsetteko autoa peliin, onko kaveri toiseksi jo valittu, tieto minulle.

Kun saatte toimistosta tuloskorttinne, niin varmistakaa, että pelaatte oikealla tasoituksella. Viimeistään silloin, kun jätätte kortin tuloslaskentaan.

Max tasoitus 36 + slope.

Tervetuloa mukaan!