Suomi-Hong Kong kauppayhdistys ja Suomi-Korea kauppayhdistys yhdistävät voimansa vuoden 2021 ensimmäissä jäsenwebinaarissa.

Aika: Tiistai 26.1.2021 klo 9.00 – 10.00
Paikka: Microsoft Teams webinaari
Osallistumislinkki webinaariin lähetetään ilmoittautuneille lähempänä tilaisuutta.

Kansainvälisen liiketoiminnan yksi tärkein kysymys eli liikkuminen ja matkustaminen on nyt ajankohtaisempaa kuin koskaan COVID-19 vuoden jäljiltä, ja vuoden 2021 alkaessa. Kauppayhdistysten aktiivinen jäsenyritys Finnair Oyj julkistaa tammikuussa kesän 2021 ohjelmansa, ja kauppayhdistysten jäsenyrityksillä on nyt loistava tilaisuus päästä kuulemaan kahta asiantuntijaa suoraan lähteestä.

Sami Lahdensuo, Finnairin yhteiskuntasuhdejohtaja, kertoo meille miten yritys, ja lentoala yleisesti, on selvitytynyt koronavuodesta, ja miltä tulevaisuus näyttää.

Jonne Lehtioksa, Area Vice President, Asia & Oceania, tulee kertomaan meille liikematkustuksesta Aasiaan, ja erityisesti Hong Kongiin ja Etelä-Koreaan.

Ilmoittautumiset 23.1.2021 mennessä.
Lisätietoja: jenni.isola@chamber.fi