Hei golfaavat Korean ystävät,
Nyt voi jo sanoa, että Korea-golf 2020 pelataan myös tänä vuonna.

Kilpailuun osallistuvat myös Korean suurlähettiläs CHEON Joonho ja hänen puolisonsa SHIN Yeonjae, mikä on meille varsin mukava asia.

Perinteinen 39. turnee pelataan koronan takia torstaina 13. elokuuta klo 9:00 yhteislähtönä Master Golfin Forest-kentällä.

Ilmoittautuminen minulle tekstiviestinä 040 901 00 00 tai e-mailina olavi (a) vanninen.fi.
Ilmoita myös tämän hetkinen tasoituksesi ja kotiseurasi.

Osallistumismaksu on jäsenille 65 € ja ei jäsenille 75 €, golfauto 45 €.
Maksu 10.8. 20 mennessä yhdistyksen golf- tilille Danskebankiin: FI89 8020 0710 4002 83

Palkintojenjako entiseen tapaan joko kentällä pelin jälkeen tai suurlähettilään residenssissä pelipäivän iltana. Mahdollisesti syömme korealaista ruokaa, jos tilaisuus on residenssissä. Palkintojen jako ja ruokailu varmistuu kun nykyiset rajoitukset poistuvat.

Mukaan pääsee 50 ensimmäistä ilmoittautunutta.
Ylimerkinnässä ratkaisee yhdistyksen jäsenyys ja seuraavaksi maksun ajankohta.
Käy lukemassa yhdistyksen kotisivulta koreayhdistys.net miten liitytään yhdistyksen jäseneksi.

Terveisin
Olavi Vanninen