AIKA:
Maanantai 31.10.2022 klo 8:30 – 10:30

PAIKKA:
Varova Oy, Rantatie Business Park, Verkkosaarenkatu 5, Helsinki

Etelä-Korean markkinat saattavat olla hankalat ja monia asioita oppii vain tekemällä. Toinen keino on kuulla ja nähdä miten toiset suomalaiset yritykset ovat asiansa ratkaisseet.

Suomi-Korea kauppayhdistyksellä sekä logistiikkayritys Varovalla on ilo kutsua teidät maanantaina 31.10. aamiaistilaisuuteen, jossa meillä on mahdollisuus kuulla Varovan markkinoillepääsystä ja onnistumisista Koreassa heidän toimitusjohtajansa Mikko Vihannon johdolla. Aiheina ovat Varovan verkosto ja toiminta Koreassa sekä Kaukoidässä.

Kalasataman toimistokortteleissa on sisäpihan vieraspysäköintipaikkoja rajallisesti. Autoilijoille kauppakeskus Redin parkit tai kadunvarsipysäköinti ovat lähimmät vaihtoehdot. Metro ja muut julkisen liikenteen linjat tulevat kaikki lähelle Varovan toimistoa.

8:30 Aamiainen

9:00 Alkusanat (kauppayhdistyksen ja Varovan puolelta)

9:10 Varovan esittely kauppayhdistykselle

• Henkilöesittelyt sekä Varovan yritysesittely, Mikko Vihanto, toimitusjohtaja
  • Varova Koreassa – edustajayhteydet, Samuel Söderström, Network Manager
  • Varovan operatiivinen toiminta Koreassa ja lyhyesti muualla Kaukoidässä, Jari Järvelä, liikennejohtaja
  • Varovan myyntiosaston esittely ja kilpailuedut Koreassa/ Kaukoidässä, Petri Rouhiainen, myynti- ja markkinointijohtaja

Esittelyjen jälkeen: kauppayhdistyksen sekä jäsenten puheenvuorot ja kysymykset

10:30 Tilaisuus päättyy

Pyydämme ilmoittautumisia tapahtumaan tiistaihin 25.10. mennessä.

TERVETULOA AAMIAISELLE JA KESKUSTELEMAAN LOGISTIIKASTA ALAN ASIANTUNTIJOIDEN KANSSA!

Suomi-Korea kauppayhdistys

Lisätietoja tilaisuuksista: ville.vuorensola (a) chamber.fi