AIKA: Keskiviikko 22.3.2023 klo 14:00 – 16:00
PAIKKA: Varova Oy, Rantatie Business Park, Verkkosaarenkatu 5, Helsinki

Viime vuodet olemme joutuneet toimimaan suurten muutosten jaloissa. Tämä on koskenut erityisesti yhtä maailmantalouden sekä Suomen viennin mahdollistajista eli logistiikkaa.

Suomi-Korea kauppayhdistyksellä, logistiikkayritys Varovalla sekä Finnairilla on ilo kutsua teidät keskiviikkona 22.3.2022 yritysvierailulle Varovan tiloihin, missä meillä on mahdollisuus kuulla Varovan markkinoillepääsystä ja onnistumisista Koreassa heidän toimitusjohtajansa Mikko Vihannon johdolla. Aiheina ovat Varovan verkosto ja toiminta Koreassa sekä Kaukoidässä. Tämän lisäksi Finnairin Anna Sotaniemi antaa samalla Finnairin tilannekatsauksen Koreasta ja Aasiasta.

Yritysvierailu on myös erinomainen keino kuulla ja nähdä yhdistysten muiden jäsenten ratkaisuja ja tarinoita markkinoillepääsystä sekä onnistumisista Koreassa.

Kalasataman toimistokortteleissa on sisäpihan vieraspysäköintipaikkoja rajallisesti. Autoilijoille kauppakeskus Redin parkit tai kadunvarsipysäköinti ovat lähimmät vaihtoehdot. Metro ja muut julkisen liikenteen linjat tulevat kaikki lähelle Varovan toimistoa.

14:00 Alkusanat (kauppayhdistyksen ja Varovan puolelta)
14:10 Varovan esittely kauppayhdistykselle

• Varovan yritysesittely, Mikko Vihanto, toimitusjohtaja
  • Varova Koreassa – edustajayhteydet, Samuel Söderström, Network Manager
  • Varovan operatiivinen toiminta Koreassa ja lyhyesti muualla Kaukoidässä, Jari Järvelä, liikennejohtaja
  • Varovan myyntiosaston esittely ja kilpailuedut Koreassa/ Kaukoidässä, Petri Rouhiainen, myynti- ja markkinointijohtaja

15:10 Finnairin tilannekatsauksen Koreasta ja Aasiasta, Anna Sotaniemi, Senior Manager
Esittelyjen jälkeen Q&A
16:00 Tilaisuus päättyy

Pyydämme ilmoittautumisia keskiviikkoon 15.3. mennessä.

TERVETULOA KESKUSTELEMAAN LOGISTIIKASTA ALAN ASIANTUNTIJOIDEN KANSSA!

Suomi-Korea kauppayhdistys

Lisätietoja tilaisuuksista: ville.vuorensola(a)chamber.fi