Arvoisat Suomi – Turkki kauppayhdistyksen jäsenet, ja Turkin liiketoiminnasta kiinnostuneet,

Tervetuloa yhdistyksen vuosikokoukseen tiistaina 2.6.2020 klo 14.00.
Vuosikokousmateriaalit lähetetään ilmoittautuneille.

Vuosikokouksen jälkeen kuulemme Suomen suurlähettilään Ari Mäen päivityksen Turkin talouspoliittisesta tilanteesta. Kuulijoilla on oiva mahdollisuus kysyä kysymyksiä lähettiläältä ja keskustella liiketoimintamahdollisuuksista Turkissa.

Aika: Tiistai 2.6.2020 klo 14.00 – 15.30
Paikka: Teams (online) linkki lähetetään ilmoittautuneille

Tilaisuus järjestetään yhteistyössä Helsingin seudun kauppakamarin ja Enterprise Europe Networkin kanssa, ja toivotamme tervetulleiksi kaikki Suomen ja Turkin välisestä liiketoiminnasta kiinnostuneet yritykset.

Ilmoittaudu mukaan suurlähettilästilaisuuteen 29.5.2020 mennessä.
Lisätiedot: jenni.isola ( a ) chamber.fi

TERVETULOA!

Suomi-Turkki kauppayhdistys
Jukka Kuusala
Puheenjohtaja

Ulkoasiainneuvos Ari Mäki on toiminut Ankarassa olevan suurlähetystön päällikön tehtävässä 1.9.2019 lukien.

Mäki siirtyi Ankaraan Latinalaisen Amerikan ja Karibian yksikön yksikönpäällikön tehtävästä, jossa hän toimi vuodesta 2015. Tätä ennen hän on ollut edustuston päällikkönä Kabulissa vuosina 2013-2015. Muuta edustustokokemusta hänellä on Roomasta, Pariisista (Unesco) ja Teheranista.

Ulkoministeriössä Mäki on toiminut kehitysyhteistyötä ja kehityspolitiikkaa hoitavan alivaltiosihteerin virkamiessihteerinä vuosina 2006-2009. Hänellä on myös laaja kokemus ministeriön eri osastoilta Pohjois-Afrikasta, Lähi-idästä ja Aasian alueilta. Koulutukseltaan hän on valtiotieteiden maisteri. Ministeriön palvelukseen Mäki on tullut vuonna 1996.