Hyvä kauppayhdistyksen jäsen,

Tervetuloa Suomi-Turkki kauppayhdistyksen vuosittaiseen suurlähettiläskatsaukseen, tällä kertaa webinaarin muodossa:

Aika: Tiistai 24.11.2020 klo 16.00 – 17.00
Paikka: Microsoft Teams webinaari
Linkki kokoukseen lähetetään ilmoittautuneille päivää ennen tilaisuutta.

Kuulemme Ankaran suurlähettilään Ari Mäen ajankohtaiskatsauksen Turkista, ja saamme mahdollisuuden kysyä kysymyksiä ja käydä keskustelua lähettilään kanssa.

Kauppayhdistyksen puheenjohtaja Jukka Kuusala avaa ja moderoi tilaisuuden.

Ilmoittautumiset 22.11.2020 mennessä.
Lisätietoja: jenni.isola(a)chamber.fi

TERVETULOA!
SUOMI-TURKKI KAUPPAYHDISTYS

Suurlähettiläs Ari Mäki
on toiminut Ankarassa olevan suurlähetystön päällikön tehtävässä 1.9.2019 lukien. Mäki siirtyi Ankaraan Latinalaisen Amerikan ja Karibian yksikön yksikönpäällikön tehtävästä, jossa hän toimi vuodesta 2015. Tätä ennen hän on ollut edustuston päällikkönä Kabulissa vuosina 2013-2015. Muuta edustustokokemusta hänellä on Roomasta, Pariisista (Unesco) ja Teheranista. Ulkoministeriössä Mäki on toiminut kehitysyhteistyötä ja kehityspolitiikkaa hoitavan alivaltiosihteerin virkamiessihteerinä vuosina 2006-2009. Hänellä on myös laaja kokemus ministeriön eri osastoilta Pohjois-Afrikasta, Lähi-idästä ja Aasian alueilta. Koulutukseltaan hän on valtiotieteiden maisteri. Ministeriön palvelukseen Mäki on tullut vuonna 1996.