Marraskuusta 2022 lähtien Lifestyle and Lifestyle Solutions on käynnistänyt toimintansa yrityksenä. Apuasi pyydetään talkoisiin tämän startup yrityksen asiakkaiden hankintaan ja toiminnan aloittamiseen.

Lifestyle and Lifestyle Solutions Oy on suomalainen start-up yritys, joka tarjoaa monipuolisia ratkaisuja yritysten, organisaatioiden ja yksityishenkilöiden arjen haasteisiin. Yritys tarjoaa terveellisiä ruoanlaittokursseja yrityksille sekä pieniin ja suuriin tapahtumiin, kotona tai jossain muualla. Yritys suunnittelee ruokalistan asiakkaan puolesta varmistaen unohtumattoman elämyksen. Tilaisuuden aikana keskustellaan ja maistellaan erilaisia ruokiin sopivia viinejä. Kurssi hinnoitellaan ja räätälöidään asiakkaiden tarpeiden mukaan.

Kotitalousopettajana toimii Julia Wilson-Hangasmaa, joka on opettanut ruoanlaittoa peruskouluissa, lukioissa, työväenopistoissa ja yrityksissä, ulkomailla ja Suomessa lähes 40 vuotta. Reseptit ovat saaneet vaikutteita Julian kotimaasta Zimbabwesta, sekä Costa Blancan alueelta Espanjasta, jossa hän asui neljän vuotta sekä Suomesta, jossa hän on asunut 30 vuotta. Kurssien suunnitteluapuna hän käyttää koulun kotitalouden taitoja ja oppikirjaa Ruokamatka Afrikkaan (2000), jonka hän on julkaissut kolmen kotitalousopettajakollegan kanssa.

Yritys tarjoaa myös koulutusta, valmennusta ja konsultointia liittyen kulttuurienvälisiin vuorovaikutustaitoihin ja työkaluja konfliktien ennalta ehkäisemiseen yrityksille, jotka työllistävät työperäisiä maahanmuuttajia eri aloille, kuten terveydenhuolto-, hotelli-, ravintola-, logistiikka-, IT-, maatalous-, rakennus- ja kuljetusalalle. Lisäksi yritys rekrytoi työperäisiä maahanmuuttajia Suomeen töihin työvoimapulasta kärsiville aloille, kuten terveydenhuolto-, hotelli-, ravintola-, logistiikka-, IT-, maatalous-, rakennus- ja kuljetusalalle.

Lisätietoja:

Lifestyle and Lifestyle Solutions Oy