Näinä epävakaina geopoliittisina aikoina on kuitenkin erittäin tärkeää seurata eri markkina-alueiden poliittisia  ja taloudellisia haasteita sekä mahdollisia vientirajoituksia.

Business Finland yhdessä Suomen lähetystöverkoston kanssa tarjoaa hyödyllistä tietoa. Henkilökohtaisten kontaktien ylläpito helpottaa myös normaalien liikesuhteiden palauttamista kun tilanteet toivottavasti  normalisoituvat.

Suomi-Iran kauppayhdistys järjesti tapaamisen Suomen Teheranin-lähetystön uuden kaupallisen neuvonantajan kanssa Helsingissä 28.11. Kiitokset  Mostafa Zaafarille valaisevasta katsauksesta paikalliseen tilanteeseen. Läsnä olivat myös Tohtori Heikki Autti sekä Finnchamin pääsihteeri Ville Vuorensola, jolle myös  kiitokset tilaisuuden mahdollistajana.

Juha Ylitalo,