Olemme kaupallinen sillanrakentajasi Anatolian niemimaalle

Vuonna 1963 perustettu Suomi-Turkki kauppayhdistys edistää Suomen ja Turkin tasavaltojen välistä kauppaa, teollisuutta investointeja ja taloudellista yhteistyötä. Toimintamme primaari on tukea niin isoja kuin myös pk-yrityksiä saattamalla yhteen mahdollisimman monet Suomen ja Turkin välistä liiketoimintaa harjoittavat yritykset ja yksityishenkilöt sekä jakaa tietoa Turkin markkina-alueesta, talouselämästä ja maiden välisen kaupallisen lainsäädännön kehityksestä.

Kauppayhdistyksen jäsenyys on avoin maiden välisestä kaupasta kiinnostuneille yrityksille, organisaatioille ja yksityishenkilöille.

Jäseneksi voi hakea klikkaamalla tästä linkistä.

3 syytä liittyä Suomi-Turkki kauppayhdistykseen:

1. Jäsentilaisuudet tarjoavat korkea tasoisia kontakteja sekä pääsyn ulkoministeriön, Suomen keskuspankin, keskuskauppakamarin, FinnChamin ja Team Finlandin asiantuntijaverkostoihin, jotka auttavat yritystäsi uuden markkina-alueen valloituksessa. Lisäksi jäsentilaisuudet ovat erinomainen kanava uusien kaupallisien kontaktien solmimiseen.
2. Saat luotettavaa ja ajantasaista tietoa Turkin markkinatilanteesta, taloudesta, kaupallisesta potentiaalista sekä riskeistä.
3. Saat kontaktit molempien maiden julkisen sektorin päättäjiin, eri tahojen ministeriöihin, kauppakamareihin ja yrityksiin.

Jäsentilaisuudet

Kauppayhdistys järjestää jäsentilaisuuksia, joiden tarkoituksena on antaa ajankohtaista tietoa Suomen ja Turkin taloudesta ja maiden välisestä kaupasta. Puhujiksi tilaisuuksiin kutsutaan korkeatasoisia edustajia Turkin kauppaa tuntevista yrityksistä, Suomen ja Turkin suurlähetystöistä, Business Finlandista, Suomen pankista, eri ministeriöistä sekä Suomessa vierailevia Turkin talouselämän edustajia. Tilaisuudet ovat myös erinomainen kanava jäsenillemme uusien kaupallisien kontaktien solmimiseen, sekä Turkkia koskevan tietopääoman lisäämiseen.

Diplomaatti- ja kauppakamariyhteydet

Toimimme yhteistyössä Suomalaisten ja Turkkilaisten kauppakamareiden, ministeriöiden ja kauppakiltojen kanssa sekä järjestämme vierailuja yhdistyksen jäsenyrityksiin. Lisäksi tiedotamme jäsenillemme ajankohtaisista Turkin talouselämään ja ulkomaankauppaan liittyvistä tapahtumista, artikkeleista ja julkaisuista, messuista yms.

Vuosittainen jäsenmaksumme on 200 € yritysjäsenille ja 50 € henkilöjäsenille.

Tervetuloa mukaan Suomi-Turkki kauppayhdistyksen toimintaan!