Aika: maanantai 10.12.2018 klo 9.00-12.00

Paikka: Indonesian suurlähetystö, Kuusisaarentie 3, 00340 Helsinki

Indonesian suurlähetystö järjestää yhteistyössä Suomi-Asean kauppayhdistyksen kanssa 10.12.2018 aamiaistilaisuuden, jossa suomalaiset yritykset pääsevät tapaamaan Indonesian Etelä-Kalimantanin –maakunnan delegaation edustajia sekä kuulemaan alueen tarjoamista liiketoimintamahdollisuuksista.

Etelä-Kalimantan sijaitsee Borneon saaren eteläisellä rannikolla, Jaavanmeren rannalla. Alue tarjoaa liiketoimintamahdollisuuksia erityisesti älykaupunkihankkeille, energia- ja metsäsektorille, turismille, infrastruktuurihankkeille ja terveydenhuolto-osaamiselle. Alueella tuotetaan myös runsaasti mm. palmuöljyä.

09.00
Ilmoittautuminen, kahvitarjoilua

09.15
Avajaissanat
Indonesian suurlähetystö, suurlähettiläs Wiwiek Setyawati Firman

09.30
Etelä-Kalimantanin maakunnan tarjoaminen liiketoimintamahdollisuuksien ja vientituotteiden esittely (turismi, infrastruktuuri, terveydenhuolto, metsänhoito, energiasektori, palmuöljy jne.)

10.15
Suomi-Asean kauppayhdistyksen esittely

10.30
Indonesian markkinoille meno ja bisnesprotokolla