Bienvenido a España! Tervetuloa Espanjaan!
Espanjan tarjoamat liiketoimintamahdollisuudet suomalaisille yrityksille ja yrittäjille

Espanja on suomalaisten suosima matkailukohde, mutta yhä useampi suomalainen harkitsee myös yrityksen perustamista Espanjaan. Vuoden 2015 lopulla Suomi ja Espanja solmivat uuden verosopimuksen. Espanja on käynyt läpi talouskriisin ja odottaa talouden vähitellen elpyvän.

Tule kuulemaan, minkälaisia liiketoimintamahdollisuuksia Espanja tarjoaa suomalaisille yrityksille ja yrittäjille. Saat käytännön esimerkkien avulla tietoa asioista, jotka suomalaisten tulee ottaa huomioon liike-elämässä – ja mikseipä myös vapaa-ajalla.

Tilaisuuden järjestävät yhteistyössä Enterprise Europe Network, Finpro, Helsingin seudun kauppakamari, Suomalais-Latinalaisamerikkalainen kauppayhdistys, Suomen Yrittäjät ja Suomi-Espanja seura ry.

Aika               maanantai 19.9.2016 klo 15.45-18.45
Paikka            Eurooppasali, Malminkatu 16, 00100 Helsinki

15.45              Ilmoittautuminen ja kahvitarjoilu

16.00              Tervetuloatoivotus ja tilaisuuden avaus
Martti Perttula, puheenjohtaja, Suomi-Espanja Seura ry / Sociedad Finlandia España

16.10              Economic outlook of Spain and cultural aspects of doing business in Spanish
business environment

Ernö Pálla Sagüés, Consejero Económico y Comercial, the Embassy of Spain

16.30              Käytännön kokemuksia suuryrityksen tytäryhtiön perustamisessa

Espanjaan
Tomas Löfman, Area Manager, Orion Pharma, Orion Oyj

16.50              Yritys-case: Raisa Venermo, Partner, Avalaw,
17.10              Yritys-case: Timo Markkula, Partner, 360hometour
17.30              Tero Nummila, johtaja, Finpro
17.40              Päätössanat
Tapani Järvinen, puheenjohtaja, Suomalais-Latinalaisamerikkalainen kauppayhdistys
17.45              Verkottumista
18.45              Tilaisuus päättyy
Seminaarin kieli on suomi lukuun ottamatta taloudellista katsausta.

Ilmoittautuminen 15.9.2016 mennessä Lyyti-linkin kautta

TERVETULOA!