Aika: Tiistai 1.11.2022 klo 13.00 – 15.15
Paikka: Webinaari

Helsingin Seudun kauppakamari sekä Suomi-Kiina kauppayhdistys kutsuvat teidät tiistaina 1.11. pidettävään Kiina – Rajattomia mahdollisuuksia, kasvavia riskejä -webinaariin.

Kiina on Suomen viiden tärkeimmän kauppakumppanin joukossa. Koronapandemian myötä Kiina on kääntynyt entistä enemmän sisäänpäin ja tiukat maahanpääsy- ja matkustusrajoitukset ovat vaikeuttaneet yritysten toimintaa. Kiinan tavoitellessa yhä suurempaa taloudellista ja teknologista omavaraisuutta, sen liiketoimintaympäristö on hankaloitunut ja politisoitunut. Ulkomaisten, myös suomalaisten yritysten mahdollisuudet, riippuvat entistä enemmän siitä, millä sektorilla ne toimivat.

Koska Kiinan markkinat ovat voimakkaassa muutoksessa, yritysten on tärkeää hankkia ajantasaista tietoa muutoksista, mahdollisuuksista ja riskeistä.

Webinaari on maksuton. Varaa aika kalenteristasi ja ilmoittaudu mukaan!

Viimeinen ilmoittautumispäivä on maanantai 31.10.2022. Ilmoittautuminen tästä linkistä.

Ohjelma

Webinaarin moderaattorina toimii Timo Helosuo, Suomi-Kiina kauppayhdistyksen puheenjohtaja.

13.00 Tilaisuuden avaus ja tervetulosanat
Pia Pakarinen, toimitusjohtaja, Helsingin seudun kauppakamari

Puheenvuoro ajankohtaisesta maailmanpoliittisesta tilanteesta, mahdollisista haasteista ja riskeistä Kiinaan liittyen, ja tulevaisuuden näkymistä
Juha A. Vuori, kansainvälisen politiikan professori, Tampereen Yliopisto