Arvoisa jäsen,

Suomi-Asean kauppayhdistys ja Business Finland on kutsunut Laosin kauppakamarien edustajat Helsinkiin kertomaan Laosin tarjoamista liiketoimintamahdollisuuksista suomalaisyrityksille.

Tervetuloa aamiaistilaisuuteen kuulemaan lisää tästä ASEAN-alueen vähemmän tunnetusta ja kilpaillusta markkinasta. Tilaisuus on tarkoitettu Laosin markkinoista ja liiketoimintamahdollisuuksista yleisesti kiinnostuneille sekä yrityksille, jotka haluavat luoda suhteita Laosiin elinkeinoelämään tulevaisuutta ajatellen.

Aika: Perjantai 14.6.2019 klo 8.30 – 10.30

Paikka: Business Finland, Porkkalankatu 1, neuvotteluhuone Kallio

8.30 Ilmoittautuminen ja kahvitarjoilu

8.55 Tervetuloa, Jani Kaulo, Suomi-Asean kauppayhdistyksen puheenjohtaja

9.00 “The Economic Environment and Business Opportunities in Lao PDR“, Dr. Ramon Bruesseler, Executive Director at European Chamber of Commerce and Industry in Lao PDR & Mr. Oudet Souvannavon, President of the Lao National Chamber

Q&A, networking

10.30 End of the event

Ilmoittautuminen tilaisuuteen tästä 12.6. mennessä.

TERVETULOA!

Jani Kaulo