For English, please see below

Aika: torstai 15.2.2024, klo 8:30-11:00 Suomen aikaa
Paikka: Keskuskauppakamari, Alvar Aallon katu 5C, Helsinki ja Microsoft Teams

Tilaisuus on kaikille avoin hybriditilaisuus ja edellyttää ennakkoilmoittautumista.

Indonesia on maailman kiinnostavimpia markkinoita. Se on väestöltään maailman neljänneksi suurin valtio ja Kaakkois-Aasian suurin talous. Lisäksi se on rakentamassa uutta pääkaupunkia Nusantaraa tyhjästä. Team Finland -verkosto Indonesiassa on tunnistanut markkinatarpeita erityisesti digitalisaation ja tietoliikenteen, kestävän ja älykkään kaupunkirakentamisen, energiateknologian ja metsätalouden aloilla. Myös koulutus- ja terveysaloilla suomalaisille palvelu- ja teknologiainnovaatioille on kysyntää. Tervetuloa kuulemaan lisää.

Suurlähettiläs Pekka Kaihilahti tuo tervehdyksensä Indonesian ajankohtaistilanteesta. Business Finlandin erityisasiantuntija Nina Jacoby alustaa Indonesian liiketoimintamahdollisuuksista ja erityispiirteistä. Kuulemme myös kaksi innostavaa tarinaa suomalaisyrityksistä Indonesiassa: StyleDoublerin Eetu Raudas ja Helvarin Amalan Kanagaratnam kertovat kokemuksistaan maassa. Näiden lisäksi NordCham Indonesian Magnus Ramstad Dahl kertoo pohjoismaisten yritysten yhteistyötä Indonesiassa.

ILMOITTAUTUMINEN
Pyydämme ilmoittautumiset 12.2.2024 mennessä alla olevan linkin kautta

TERVETULOA!

OHJELMA (ajat annettu Suomen ajassa)

8.30 Aamukahvitarjoilu paikan päällä oleville

9.00
– Avaus: Puheenjohtaja Jani Kaulo, Suomi-Kaakkois-Aasia kauppayhdistys
– Tervehdys (10 min.): Suurlähettiläs Pekka Kaihilahti, Suomen Indonesian suurlähetystö
– Indonesian bisnesmahdollisuudet ja erityispiirteet (20 min.): Erityisasiantuntija Nina Jacoby, Business Finland Indonesia

9.45
– Helvarin tarina Indonesiassa (20 min.): Aluejohtaja Amalan Kanagaratnam, Helvar
– StyleDoublerin tarina Indonesiassa (20 min.): Toimitusjohtaja Eetu Raudas, StyleDoubler
– DevPlat-kestävän kehityksen innovaatioiden rahoitus Indonesiassa (10 min): Minh Lam/Tarja Kuokkanen, HAUS Kehittämiskeskus Oy
– Pohjoismaisten yritysten yhteistyö Indonesiassa (20 min.): Toimitusjohtaja Magnus Ramstad Dahl, NordCham Indonesia

11.00 Tilaisuus päättyy

***

Indonesia is one of the most exciting markets in the world. Regarding population, it is the world’s fourth-largest country and the biggest economy in Southeast Asia. Furthermore, its new capital city, Nusantara, is under construction from scratch. The Team Finland network in Indonesia has identified market needs, especially in the areas of digitization and ICT, sustainable and smart urban construction, energy technology, and forestry. Finnish service and technology innovations are also in demand in the education and health sectors. Welcome to hear more.

Ambassador Pekka Kaihilahti brings the latest greetings from Indonesia. Nina Jacoby, Business Finland’s senior advisor, introduces Indonesia’s business opportunities and unique features. We also hear two inspiring stories about Finnish companies in Indonesia: Amalan Kanagaratnam from Helvar and Eetu Raudas from StyleDoubler tell about their experiences. In addition, development and investment advisors Minh Lam and Tarja Kuokkanen introduce the DevPlat Program. Last but not least, Magnus Ramstad Dahl from NordCham Indonesia talks about the cooperation of Nordic companies in Indonesia.

Time: Thursday, 15 February 2024, 8:30-11:00 Finnish time
Venue: FinnCham, Alvar Aallon katu 5C, Helsinki

The event is a hybrid event open to everyone and requires registration.

REGISTRATION
Please register by 12th February.

Programme (in Finnish time)

8.30 Morning coffee

9:00
– Opening remarks: Chairman Jani Kaulo, Finland-Southeast Asia Business Association