Helsingin kaupunki ja Suomalais-Kiinalainen kauppayhdistys kutsuvat sinut aamiaistilaisuuteen torstaina 22.10. klo 8.00 kuulemaan Pekingissä toukokuussa 2016 järjestettävästä kulttuuritapahtumasta sekä keskustelemaan kaupungin mahdollisuuksista edistää yritysten liiketoimintaa Kiinassa.

Tilaisuus järjestetään Empiresalissa Helsingin kaupungintalolla. Käyntiosoite on Aleksanterinkatu 20.

Ohjelmassa:
1) ”Moi Helsinki” –nimisen kulttuurihankkeen esittely ja keskustelua yritysten mahdollisuuksista hyödyntää tapahtumaa. Tapahtuma järjestetään Pekingissä 13.-15.5.2016.
2) Helsingin kaupungin kaupunkisuhteet Kiinassa (Peking ja Shenzhen): miten kaupunki voi parhaiten edistää yritysten liiketoimintaa Kiinassa
Lopullinen ohjelma puhujineen lähetetään ilmoittautuneille myöhemmin. Tilaisuudessa on aamiaistarjoilu.

Ilmoittautumiset 20.10. mennessä: https://www.lyyti.fi/group/kiinahelsinki
Mikäli olet estynyt osallistumasta, voit välittää kutsun kollegallesi.

Tervetuloa!
Helsingin kaupungin elinkeino-osasto & Suomalais-Kiinalainen kauppayhdistys