Tervetuloa verkostoitumaan Suomalais-Kiinalaisen kauppayhdistyksen aamiaistilaisuuteen

Aika: perjantai 15.4.2016 klo 8.30
Paikka: Ravintola Emo, Kasarmikatu 44, 00130 Helsinki

Aamupalan lomassa pääset päivittämään ja kartuttamaan tietoja Kiinaan juridisesta toimintaympäristöstä. Puhujavieraamme on Mikko Harju, Counsel, Head of Nordic Desk, Fangda Partners.
Mikko Harju käsittelee puheenvuorossaan mm. Kiinan taloustilannetta, pohjoismaisten yritysten aktiviteetteja Kiinassa, uusia lainsäädäntöhankkeita. Harju tekee myös IPR-asioita käsittelevän päivityksen.

Mikko Harjulla on pitkä kokemus lakiasioiden hoidosta Kiinassa. Harju on työskennellyt mm. KONE Elevators Ltd:ssä, Hannes Snellman Asianajotoimistossa sekä Nokia (China) Investment Ltd:ssä.

Fangda Partners on yksi johtavista yksityisistä lakiasiaintoimistoista Kiinassa. Yrityksellä on monipuolisesti palveluja kaupallisella alalla; yritysjärjestelyt, pääomasijoitukset, IPR jne. Asiakkaat ovat sekä kiinalaisia että kansainvälisiä yrityksiä.

Tilaisuuden ohjelma:
8.30 Ilmoittautuminen ja aamiainen tarjolla
8.40 Tervetuloa
Esitelmä ja keskustelua
Mikäli olet kiinnostunut kuulemaan jostain erityisteemasta aiheeseen liittyen, pyydän lähettämään kysymykset 8.4. mennessä: hanna-leena.harma@chamber.fi

Ilmoittautumiset 6.4. mennessä https://www.lyyti.fi/reg/skkyfangdapartners tai puh. 09-4242 6228.
Tilaisuus on maksuton. Paikkoja on rajoitetusti.

Lisätietoja:
hanna-leena.harma@chamber.fi