Suomi-ASEAN kauppayhdistys ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään

Aika: perjantaina 27.5.2016 klo 11.30 – 13.30
Paikka: WTC Helsinki, Aleksanterinkatu 17, Helsinki

Kokouksessa käsitellään sääntöjen edellyttämät asiat. Vuosikokouksen kieli on suomi.

Varsinaisen vuosikokouksen jälkeen järjestettävän esitelmätilaisuuden puhujavieras on Phuong-Mai Nguyen.
Phuong-Mai Nguyen työskentelee apulaisprofessorina Amsterdamin ammattikorkeakoulussa ja on pidetty yrityskouluttaja ja keynote -puhuja erilaisissa seminaareissa aiheista multicultural management, diversity management, Asian business culture etc. Mai on Vietnamissa tunnettu kirjailija ja journalisti ja mm. hänen Facebook-sivustollaan on yli 25000 seuraajaa.

Mai puhuu aiheenaan “Asia, what Asia? – The similarities and differences in the how Asian corporate culture operate, as many assume Asia a monolith community that share more or less the same values and ways of working”

Buffetlounas. Laskutamme 25 euroa jälkikäteen.
Pyydämme ilmoittautumiset 20.5. mennessä: https://www.lyyti.fi/reg_2016/aseanvuosikok2016 tai puh. 09-4242 6228.

Tervetuloa!