KUTSU

Suomi-Asean Kauppayhdistys järjestää 14.5.2019 aamiaistilaisuuden, jossa suomalaisyritykset pääsevät tapaamaan Vietnamin Tuyen Quang –maakunnan ylintä johtoa sekä yritysten edustajia.

Aika: tiistai 14.5.2019 klo 8.30-11.00

Paikka: Marskin Sali, WTC, Keskuskauppakamari, Aleksanterinkatu 17, 00100 HELSINKI

Nopeasti kehittyvä Tuyen Quang -maakunta sijaitsee Pohjois-Vietnamissa lähellä Hanoita. Delegaatio haluaa tutkia yhteistyömahdollisuuksia suomalaisyritysten kanssa erityisesti seuraavilta sektoreilta

• korkea-asteen koulutus
  • terveydenhuollon laitteet
  • maatalous ja metsätalous
  • jätteenkäsittely
  • jäteveden käsittely
  • ympäristön puhtaanapito
  • lääketeollisuus

Delegaation vietnamilaiset yritykset:

Nhat Tan Investment and Trading Company Ltd.: infrastruktuurihankkeet; autojen ja muiden moottoriajoneuvojen ja niiden varaosien ja tarvikkeiden kauppa; kaivos- ja rakennuskoneiden, laitteiden ja varaosien tukkukauppa; suorat tukipalvelut rautatie- ja maantiekuljetuksiin; tavaroiden kuljetus ja kiinteistöliiketoiminta; hiekan, soran ja saven hyödyntäminen.

Tuyen Quang Urban Services and Urban Management Joint Stock Company: ei-myrkyllisten jätteiden kerääminen, myrkyttömien jätteiden käsittely ja hävittäminen; jäteveden käsittely; ympäristöteollisuuden koneiden ja laitteiden tukkukauppa.

An Sinh General Hospital Joint Stock Company: jäteveden käsittely, ei-myrkyllinen jätteiden kerääminen, vaarallisten jätteiden kerääminen; vaarallisten jätteiden hävittäminen; lääkkeiden, tarvikkeiden, tavanomaisten lääketieteellisten laitteiden vähittäiskauppa; ortopedinen ja toiminnallinen.

8.30                  Ilmoittautuminen, kahvitarjoilua

9.00                  Avajaissanat, Suomi-Asean Kauppayhdistys, puheenjohtaja Jani Kaulo

Tuyen Quang –maakunnan ja delegaation esittely

Suomalaisyritysten esittelykierros

Keskustelua ja kysymyksiä ja verkottumista

11.00                Tilaisuus päättyy

ILMOITTAUTUMINEN

Pyydämme ilmoittautumiset 10.5.2019 mennessä.

TERVETULOA!

Jani Kaulo