Aika: keskiviikko 15.5.2024 klo 8:30-11:30
Paikka: Keskuskauppakamari, Alvar Aallon katu 5C, Helsinki

Kauppayhdistys tarjoaa kattavan aamiaisen kaikille kokoukseen osallistuville. Vuosikokousta ennen ja jälkeen on aikaa verkottumiselle niin muiden yhdistysten jäsenten kuin suurlähetystöjen edustajien kanssa.

Kauppayhdistyksen tapahtumaan vieraaksi tulevat suurlähettiläät pitävät lyhyet alustukset omista maistaan ja niiden mahdollisuuksista vuosikokouksen virallisen osuuden jälkeen.
Ilmoittautuminen tapahtumaan onnistuu TÄSTÄ

Vuosikokouksessa tullaan päättämään sääntömääräisistä asioista, mukaan lukien yhdistyksen hallituksen jäsenten valitsemisesta vuodelle 2024, toiminnantarkastajien valitsemisesta vuodelle 2024, tilinpäätöksen vahvistamisesta vuodelle 2023 ja vastuuvapauden myöntämisestä vuodelle 2025. Samalla käsitellään ehdotettua sääntömuutosta ja jäsenmaksujen suurutta. Kokousmateriaalit lähetetään kokoukseen ilmoittautuneille.

8:30 Aamiainen tarjolla ja verkostoitumista
9:00 Vuosikokous
10:00 Suurlähetystöjen alustukset

• Indonesia, H.E. Ms Ratu Silvy Gayatri, Ambassador of Indonesia