kaakkois-aasia

Hyvät kauppayhdistyksen jäsenet,

SKAK on päättänyt esitellä kaikki yritysjäsenensä vuoden 2021 aikana. Jäsenten toiveena on ollut kuulla tarinoita markkinoillepääsystä ja onnistumisista Kaakkois-Aasian markkinoilla. Jokainen yritys tulee saamaan vuoden aikana tilaisuuden esitellä oman yrityksensä matkan Kaakkois-Aasian markkinoille joko aamukahvitilaisuudessa tai kirjallisena haastatteluna.

Sarjan aloittaa kaksi loistavaa puhujaa, Lena Karjaluoto, EVP, HUR Oy, ja Antti Karjalainen, Director, WSP Finland. Antti kertoo yrityksensä tarinan Vietnamin markkinoilla toimimisesta, ja Lena puolestaan HUR:n matkan Singaporeen. Tule mukaan oppimaan ja keskustelemaan!

Aika: Tiistai 23.3.2021 klo 9.00 – 10.00
Paikka: Microsoft Teams webinaari
Linkki tilaisuuteen lähetetään ilmoittautuneille.

9.00 Tervetuloa, Jani Kaulo, Puheenjohtaja, SKAK
9.05 Lena Karjaluoto, HUR Oy
9.25 Antti Karjalainen, WSP Finland
9.45 Kysymyksiä ja keskustelua
10.00 Tilaisuus päättyy

Pyydämme ilmoittautumiset 21.3.2021 mennessä.
Lisätiedot: jenni.isola ( a ) chamber.fi

Tilaisuus on tarkoitettu kauppayhdistyksen jäsenille ja jäsenyydestä kiinnostuneille.

TERVETULOA!

Jani Kaulo