Suomi-Kiina kauppayhdistyksellä on ilo toivottaa jäsenet tervetulleiksi aamukahvitilaisuuteen

Kiinan 19. puoluekokous

Kiinan 19. puoluekokous järjestettiin lokakuun lopussa. Kiinan tiedotusvälineissä on korostettu presidentti Xi:n saavutuksia ja että kaikki sujuu suunnitellusti ja hallitusti; kommunistisella puolueella on valta hallussaan ja vuoteen 2049 mennessä Kiina tulee nousemaan maailman vaikutusvaltaisimmaksi valtioksi.

Aika: perjantai 24.11.2017 klo 8.00-9.00
Paikka: WTC Helsinki, Aleksanterinkatu 17, Helsinki

Mistä puoluekokouksessa puhuttiin? Mitä päätöksiä kokouksessa tehtiin? Keitä ovat maan uudet johtajat? Näihin ja muihin yrityksiä koskettaviin kysymyksiin vastaa Jyrki Kallio, Ulkopoliittinen instituutti.
Jyrki Kallio on tutkija Ulkopoliittisen instituutin Globaali turvallisuus -tutkimusohjelmassa. Kallio on Kiinan tuntija ja kiinankielisen kirjallisuuden suomentaja. Jyrki Kallio on myös Suomi-Kiina-seuran puheenjohtaja.

Ilmoittautumiset 20.11. mennessä: https://www.lyyti.fi/reg/kiinapuoluekokous tai puh. 09-4242 6228

Lisätietoja:
hanna-leena.harma@chamber.fi