Suomi-Kiina kauppayhdistyksellä on ilo toivottaa jäsenet tervetulleiksi aamukahviwebinaariin, jossa puhujana on Jyrki Kallio Ulkopoliittisesta instituutista. Webinaarin aiheena on Ajankohtaiskatsaus Kiinan sisä- ja ulkopoliittiseen tilanteeseen.

Aika: Torstai 10.12.2020 klo 9.30 – 10.30
Paikka: Microsoft Teams webinaari
Linkki webinaariin lähetetään ilmoitautuneille lähempänä tilaisuutta.

Jyrki Kallio on vanhempi tutkija Ulkopoliittisen instituutin Globaali turvallisuus -tutkimusohjelmassa. Hänen erikoisalansa ovat Kiinan poliittinen kulttuuri, Kiinan ulkopolitiikka, Itä-Aasian alueelliset kysymykset, Kiinan yhteiskunta, ja perinteiset kiinalaiset oppisuunnat. Työnsä ohessa hän on suomentanut klassista kiinalaista kirjallisuutta ja filosofiaa. Ennen siirtymistään Ulkopoliittiseen instituuttiin Kallio työskenteli ulkoministeriössä. Kallio on valtiotieteen maisteri ja filosofian tohtori.

Ilmoittautumiset viimeistään 7.12.20.
Lisätietoja tilaisuudesta: jenni.isola ( a ) chamber.fi