Suomi-Kiina kauppayhdistyksellä on ilo toivottaa jäsenet tervetulleiksi webinaaritilaisuuteen, jossa puhujana on Jyrki Kallio Ulkopoliittisesta instituutista. Webinaarin aiheena on Ajankohtaiskatsaus Kiinan sisä- ja ulkopoliittiseen tilanteeseen.

Aika: Keskiviikko 15.12.2021 klo 11.30 – 12.30.
Paikka: Microsoft Teams webinaari
Linkki webinaariin lähetetään ilmoittautuneille lähempänä tilaisuutta.

Jyrki Kallio on vanhempi tutkija Ulkopoliittisen instituutin Globaali turvallisuus -tutkimusohjelmassa. Hänen erikoisalansa ovat Kiinan poliittinen kulttuuri, Kiinan ulkopolitiikka, Itä-Aasian alueelliset kysymykset, Kiinan yhteiskunta, ja perinteiset kiinalaiset oppisuunnat. Työnsä ohessa hän on suomentanut klassista kiinalaista kirjallisuutta ja filosofiaa. Ennen siirtymistään Ulkopoliittiseen instituuttiin Kallio työskenteli ulkoministeriössä. Kallio on valtiotieteen maisteri ja filosofian tohtori sekä kansainvälisten suhteiden ja Kiinan-tutkimuksen dosentti.

Ilmoittautumiset viimeistään 13.12.21.
Lisätietoja tilaisuudesta: jenni.isola ( a )chamber.fi

Tervetuloa!

Timo Helosuo