KUTSU

Suomi-Kiina kauppayhdistyksellä on ilo toivottaa jäsenet tervetulleiksi yhdistyksen sääntömääräiseen vuosikokoukseen.

Aika: Keskiviikko 3.6.2020 klo 15.30. – 17.00.

Paikka: Teams (etäyhteyden välityksellä)

Vuosikokouksen jälkeen kuulemme ajankohtaiskatsauksen Kiinasta Mikko Puustiselta.  Puustinen työskentelee työ- ja elinkeinoministeriön EU- ja kv. asioiden vastuualueella Kiina-asioista vastaavana virkamiehenä. Hän on toiminut Kiinassa noin 15 vuoden ajan, mm. Suomen Pekingin suurlähetystössä Kiinaan erikoistuneena asiantuntijana ja Shanghain maailmannäyttelyn Suomen hankkeessa viestintäjohtajana. Hän on työskennellyt myös yksityisenä asiantuntijana konsultoiden yrityksiä ja julkisia organisaatioita Kiina-asioissa ja tulkannut Suomen valtionjohtoa Kiina-tapaamisissa.

OHJELMA

15.30 Tervetuloa, Päivi Leiwo, hallituksen puheenjohtaja, Suomi – Kiina kauppayhdistys

Suomi – Kiina kauppayhdistyksen vuosikokous 2020

Mikko Puustinen, Neuvotteleva virkamies (Kiina-asiat), työ- ja    elinkeinoministeriö

Kysymyksiä ja keskustelua

17.00 Tilaisuus päättyy

Ilmoittautumiset viimeistään 29.5. jenni.isola@chamber.fi

Vuosikokousmateriaalit ja linkki kokoukseen lähetetään ilmoittautuneille.

Tervetuloa!

Päivi Leiwo