Suomi-Kiina kauppayhdistyksellä on ilo toivottaa jäsenet tervetulleiksi yhdistyksen vuosittaiseen tapaamiseen Suomen Kiinan suurlähettilään Jarno Syrjälän kanssa. Tervetuloa kuulemaan tuoreimmat uutiset Kiinasta, ja keskustelemaan ajankohtaisista aiheista.

Aika: Torstai 22.10.2020 klo 9.00 – 10.00
Paikka: Microsoft Teams webinaari
Linkki webinaariin lähetetään ilmoittautuneille 20.10.2020.

Ilmoittautumiset viimeistään 19.10.2020.
Lisätietoja: jenni.isola ( a ) chamber.fi

Tervetuloa!

Timo Helosuo
Puheenjohtaja

Jarno Syrjälä on toiminut suurlähettiläänä Kiinassa syyskuusta 2017 lähtien. Pekingiin hän siirtyi ulkoministeriöstä Afrikan ja Lähi-idän osastopäällikön tehtävästä. Aiemmin Syrjälä on toiminut suurlähettiläänä Saudi-Arabiassa. Hän on työskennellyt myös Suomen edustustoissa Berliinissä, Washington D.C:ssä, Ramallahissa, Tel Avivissa ja Jakartassa. Ulkoministeriön palveluksessa hän aloitti vuonna 1990. Syrjälä on syntynyt vuonna 1964 Turussa. Hän on valmistunut vuonna 1988 kauppatieteiden maisteriksi Vaasan yliopistosta.