Suomen ja Liettuan taloussuhteiden edistämistä jo 30 vuotta

Suomi-Liettua Kauppayhdistyksen tarkoituksena on edistää Suomen ja Liettuan välisiä taloussuhteita ja investointeja sekä edesauttaa maitten välisen taloudellisen vuorovaikutuksen lisäämistä. Kesäkuussa 1994 perustettu kauppayhdistys juhlisti 20-vuotista toimintaansa vuonna 2014.

Aktiivista yhteistyötä

Kauppayhdistys järjestää jäsenistölleen teemallisia tilaisuuksia ajankohtaisista aiheista. Puhujat ovat mielenkiintoisia Liettuan-kaupan vaikuttajia. Uutishuoneesta löydät kauppayhdistyksen ja yhteistyökumppaneiden Suomi/Liettua -tiedotteita. Yhdistyksen jäsenistöstä löytyy vankka tuntemus Suomen ja Liettuan talousalueiden toiminnasta sekä erityispiirteistä.

Asiantuntevia yhteistyökumppaneita

Kauppayhdistyksen jäsenet, yritykset-yksityishenkilöt-yhteistyöorganisaatiot, muodostavat verkoston, josta on mahdollista löytää asiantunteva yhteistyökumppani Suomen-Liettuan markkinoille. Liettua on kiinnostava ja voimakkaasti kehittyvä talousalue, jossa kauppayhdistyksen jäsenyys auttaa niin sinne etabloituneita kuin etabloituvia yrityksiä.

Vuosittainen jäsenmaksumme on 200 € yritysjäsenille, 60 henkilöjäsenille ja 20 opiskelijoille.

Lisätiedot:

Pääsihteeri