Tiedote 12.6.2024

Kauppayhdistyksen jäsenet saavat alennuksen mainosbannereista Vision Finlandin bisnesjulkaisussa osoitteessa www.visionfinland.com.

Suomi-Kaakkois-Aasia kauppayhdistys ja bisnesjulkaisu Vision Finland kumppanoituivat edistääkseen uutis- ja markkinatiedon välitystä Suomen ja Kaakkois-Aasian välillä.

Julkaisuyhteistyön lisäksi Vision Finland tarjoaa kauppayhdistyksen nykyisille jäsenille 40% alennuksen mainoksista, joiden arvo ylittää 20 000 Thaimaan bahtia (noin 500€) ja 20% alennuksen kaikista muista mainosostoksista vuoden loppuun asti.

Tämän lisäksi kumppanit ovat sopineet jäsenhankintayhteistyöstä siten, että Vision Finland tarjoaa kauppayhdistyksen uusille jäsenille vuoden 2025 jäsenyyden (arvo 200 €) osana mainosbanneripakettia, kun mainosostot ylittävät 20 000 Thaimaan bahtia.

Fakta:

• Vuonna 1993 perustettu Suomi-Kaakkois-Aasia kauppayhdistyksen tarkoitus on edistää jäsenyritysten kansainvälistymistä ja vientiponnisteluja, luoda bisnesverkostoja ja välittää markkinatietoa Suomen ja Kaakkois-Aasian välillä. Kauppayhdistys toimii yhteistyössä FinnChamin kanssa.
  • Vision Finland on Kaakkois-Aasian maissa toimiva suomalaisvetoinen bisnesjulkaisu. Sen ilmestyminen alkoi vuonna 2017 printtijulkaisulla ja on nyttemmin kehittynyt digitaaliseksi bisnesjulkaisuksi. Julkaisun toimittamisesta ja ilmoitusmyynnistä vastaa JMT Solutions, joka on Thaimaahan rekisteröity osakeyhtiö.

Lisätietoja:

Kauppayhdistyksen puheenjohtaja Jani Kaulo