Suomi-Kiina kauppayhdistys piti perinteisen vuosikokouksensa 23.4.2024. Kauppayhdistyksellä oli ilo ja kunnia saada tilaisuuteen puhujaksi Kiinan suurlähettiläs Wang Tongqing, joka antoi kokousesitelmän Kiinan taloudesta ja Kiinan hallinnon ajankohtaisesta talouspolitiikasta.

Vuosikokous valitsi yhdistyksen hallitukseen valittiin kaudelle 2024-2027 seuraavat henkilöt: Jusa Susia (Business Finland), Stefan Sundman (UPM), Elina Koski (Lindström Oy) ja Antti Pirinen (KONE).

Hallituksen kokoonpano kokonaisuudessaan kaudelle 2024-2025 on seuraava:

Puheenjohtaja: Timo Helosuo (Kolster).

Varapuheenjohtajat: Riku Kytömäki (Betolar) ja Teppo Voutilainen (Elematic),

Jäsenet: Sami Lahdensuo (Finnair), Karol Mattila (Nokia), Matti Nojonen (Lapin yliopisto), Mika Saariaho (Raute), Stefan Sundman (UPM), Essi Weseri (Marimekko), Jusa Susia (Business Finland), Antti Pirinen (Kone) ja Elina Koski (Lindström Group).