SUURLÄHETTILÄSTAPAAMINEN 25.8.2016
Suomalais-Arabialaisen kauppayhdistyksen perinteinen suurlähettilästapaaminen järjestetään

Aika: torstai 25.8.2016 klo 18.00-20.00
Paikka: Kansallissali, Aleksanterinkatu 44 A, Helsinki

Tilaisuus tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden tavata sekä Suomen Arabimaiden suurlähettiläitä, että Arabimaiden suurlähettiläitä/asiainhoitajia.

Egypti liiketoiminta-alueena – alustus ja paneelikeskustelu.
Tilaisuuden keynote-puhuja on Dr. Alaa Ezz.
Esittely:
-Secretary General, Federation of Egyptian Chambers of Commerce “FEDCOC”
-Secretary General, Confederation of Egyptian European Business Associations “CEEBA”
-Secretary General, Egyptian Division of the International Chamber of Commerce “ICC-Egypt”
-Vice President, Associació Mediterrània del Medi Ambient “Meda Enviro”
-Executive Board Member, German Arab Chamber of Industry & Commerce “GACIC”
Coordinator, BusinessMed
-Executive Board Member, ASCAME and Med Alliance.

Osallistumisensa ovat vahvistaneet suurlähettiläät
Tuula Yrjölä (Egypti, Sudan)
Tanja Jääskeläinen (Tunisia, Libya)
Matti Lassila (Libanon, Irak, Jordania, Syyria)
Tuula Svinhufvud (Algeria)
Anne Vasara (Marokko)

Arabimaiden lähetystöistä osallistuvat mm. Egyptin, Irakin, Marokon, Algerian ja Saudi-Arabian suurlähettiläät.

Tapaamisen isäntänä toimii Suomalais-Arabialaisen kauppayhdistyksen puheenjohtaja Martti Haario.

Buffettarjoilu.
Ilmoittautumiset 20.8. mennessä: https://www.lyyti.fi/reg_2016/sakyambassadors2016
Osallistumismaksu € 63,- laskutetaan osallistujilta jälkikäteen. Veloitamme myös peruuttamattoman osallistumisen.

Tervetuloa tapaamaan kollegoita ja keskustelemaan ajankohtaisista Arabimaihin liittyvistä asioista!