SUURLÄHETTILÄSTAPAAMINEN 24.8.2017
Kauppayhdistyksellä on ilo toivottaa jäsenensä tervetulleeksi perinteiseen suurlähettilästapaamiseen

Aika: torstai 24.8.2017 klo 18.00-20.00
Paikka: Kansallissali, Aleksanterinkatu 44 A, Helsinki

Tilaisuus tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden tavata sekä Suomen arabimaiden suurlähettiläitä, että arabimaiden suurlähettiläitä/asiainhoitajia.

Tilaisuuden puhujavieras on Abdulla Mohammed Al Awar, CEO of Dubai Islamic Economy Development Centre.
Prior to his current role, Al Awar was the CEO of Dubai International Financial Centre (DIFC). Al Awar has served as member of several committees and boards in Dubai including the Economic Committee of the Executive Council of Dubai, Dubai Free Zones Council, Bourse Dubai and the Investment Committee of the Emirates NBD Real Estate Fund.

Buffettarjoilu.
Ilmoittautumiset 22.8. mennessä: https://www.lyyti.fi/reg/sakyambassadors2017
Osallistumismaksu € 63,- laskutetaan osallistujilta jälkikäteen. Veloitamme myös peruuttamattoman osallistumisen.

Tervetuloa tapaamaan kollegoita ja keskustelemaan ajankohtaisista arabimaihin liittyvistä asioista!