Suomalais-Arabialainen Kauppayhdistys SAKY ry:n sääntömääräinen vuosikokous

Aika: tiistai 14.6.2016 klo 8.30-10.00
Paikka: WTC Helsinki, Marskin Sali (2. kerros), Aleksanterinkatu 17, Helsinki

Kokouksessa käsitellään sääntöjen edellyttämät asiat.

Vuosikokouksen yhteydessä klo 9.00 alkaen järjestettävän esitelmätilaisuuden puhujavieras on Jukka Viljanen, seikkailujuoksija.
Jukka Viljanen on saanut elantonsa pääasiassa juoksusta vuodesta 2004 (toimittaja, luennoitsija, juoksija). Jukka juossut mm. pohjoisnapamaratonin, Sahara Challengen Libyassa ja Saharan halkijuoksun (1628 km). Hän on myös kouluttanut yritysedustajia mm. Marokossa. Syksyllä 2016 Jukka suuntaa Rubʿ al-Khalin (Empty Quarter) hiekka-aavikolle Arabian niemimaalla.

Tervetuloa kuulemaan Jukan seikkailuista, siitä miten esim. Saharan ylittämiseen juosten valmistaudutaan ja mitä Rubʿ al-Khalin -juoksu toteutetaan.

Ilmoittautumiset 6.6. mennessä: https://www.lyyti.fi/reg_2016/sakyvuosikok2016 tai puh. 09-4242 6228.

Tervetuloa vuosikokoukseen!
SUOMALAIS-ARABIALAINEN KAUPPAYHDISTYS SAKY RY