Visegrád-ryhmä, neljän Keski-Euroopan maan muodostama allianssi, perustettiin 30 vuotta sitten vuonna 1991. Tuolloin Puola, Tšekkoslovakia (sittemmin Tšekki ja Slovakia) ja Unkari sopivat poliittisesta ja taloudellisesta yhteistyöstä. Mitä liiketoimintamahdollisuuksia Puola, Tšekki, Slovakia ja Unkari voivat tarjota suomalaisille yrityksille tänä ja ensi vuonna? Antavatko EU-elvytyspaketit uutta potkua kaupalle? Näihin kysymyksiin vastaavat maissa toimivat Suomen suurlähettiläät. Tilaisuudessa kuulemme myös Katalin Miklóssyn ja Tuomas Asunmaan puheenvuorot.

Tilaisuuden järjestävät yhteistyössä Enterprise Europe Network, Helsingin seudun kauppakamari ja Suomi-Keskisen Itäeuroopan maiden kauppayhdistys.

Tiistai, 14.12.2021 klo 14.00–16.00 (Suomen aikaa)

Teams online
Tilaisuus on maksuton, mutta osallistuminen vaatii rekisteröinnin viimeistään 10.12.2021 TÄSTÄ.
Teams-linkki lähetetään osallistujille 13.12.2021.

Tilaisuuden avaus
Pasi Rosenqvist, Puheenjohtaja, Suomi-Keskisen Itäeuroopan maiden kauppayhdistys

Katsaus Tšekin ja Slovakian markkinoista
Erityisasiantuntija Mika Lautanala