Koronapandemia jatkaa talouksien kurittamista, ja yritykset miettivät alihankintaketjujen toimivuutta. Miten Visegrad-nelikko, Puola, Tšekki, Slovakia ja Unkari, toimii nykyisessä tilanteessa, ja mitä liiketoimintamahdollisuuksia maat tarjoavat suomalaisille yrityksille. Suomen suurlähettiläät kertovat viimeisimmät uutiset asemamaistaan, ja FinnChamin varapuheenjohtaja Tuomas Asunmaa tuo viestin yritysten kokemuksista Puolassa.

Webinaarin järjestävät yhteistyössä Enterprise Europe Network, Helsingin seudun kauppakamari ja Suomi-Keskisen Itäeuroopan maiden kauppayhdistys.

Aika
tiistai 24.11.2020 klo 14.00–15.45 (Suomen aikaa)

Paikka
Teams (online)

Tilaisuuden avaus
Pasi Rosenqvist, puheenjohtaja, Suomi-Keskisen Itäeuroopan maiden kauppayhdistys

Puolan markkinoiden mahdollisuudet COVID-19–pandemian aikana ja sen jälkeen
Suurlähettiläs Juha Ottman

Tšekki ja Slovakia – haasteita ja tilaisuuksia keskellä Eurooppaa
Suurlähettiläs Jukka Pesola

Globalisaation hohdon himmetessä Unkarin vetovoima nousussa?
Suurlähettiläs Markku Virri

Puolan kehitys yritysnäkökulmasta
Tuomas Asunmaa, omistajayrittäjä, Spondeo Oy, Suomalaisen kauppakillan varapuheenjohtaja (FinnCham), Puolan skandinaavisen kauppakillan hallituksen jäsen

Keskustelua

Tilaisuuden päätös

TERVETULOA!

Ilmoittautumiset 20.11.2020 mennessä käyttäen tätä linkkiä: https://tapahtumat.kauppakamari.fi/puolatsekkislovakiaunkari_tilaisuus2401120

Teams-linkki lähetetään ilmoittautuneille 23.11.2020.Tilaisuus on maksuton, mutta osallistuminen vaatii rekisteröitymisen.