Eilen Suomi-Turkki kauppayhdistyksen suurlähettilästapahtumassa käytiin kiinnostavaa keskustelua Suomen ja Turkin välisten kauppasuhteiden ajankohtaisista aiheista. Aihe herätti kiinnostusta, sillä tapahtuma veti puoleensa runsaan osallistujamäärän.

Suomen suurlähettiläs Turkissa, Ari Mäki, antoi syvällisen katsauksen maiden välisiin suhteisiin. Iso kiitos Arille näistä vuosista Turkin suurlähetystössä, toivotamme hänelle onnea ja menestystä seuraavaan asemamaahansa Meksikoon!

Tuleva Suomen suurlähettiläs Turkissa, Pirkko Hamalainen, esittäytyi myös tilaisuudessa, ja odotamme hänen innokkuuttaan sekä tulevia panostuksia yhteistyön vahvistamiseksi.

Joona Selinin kaupallinen katsaus Turkin markkina-alueeseen tarjosi käytännönläheistä tietoa liiketoiminnan mahdollisuuksista. Hän valotti markkinoiden potentiaalia ja haasteita, mikä antoi osallistujille arvokasta tietoa. Tapahtumassa kuultiin myös terveiset Turkin suurlähetystöltä.

Kiitos puhujille sekä kaikille osallistujille, joita oli ilo nähdä ennennäkemätön määrä!